14 czerwca 2015

Zlot!!!

Na zlocie było wspaniale, choć upiornie gorąco! Nie było wręcz sił, aby w dłoniach trzymać nożyczki! Tragedia! Nie poddałam się jednak i walczyłam dzielnie. 

Cudnie spędziłam czas podczas Warsztatów z Karolą, tworząc akwarelowe niezwykłości za pomocą ecolin - są wspaniałe!!! Moje prace będziecie mogli zobaczyć już wkrótce, tymczasem zapraszam Was na jej blog o tutaj!

Kiedy skończyłyśmy szaleć z farbami, nadszedł czas na obejrzenie wszystkich wspaniałości na hali wystawców, uczestniczenie w kolejnych warsztatach i odebranie ogromniastych zakupów z Na Strychu, jak również poczynienie kilku nadprogramowych! Po prostu niektórym papierom i wykrojnikom nie sposób się oprzeć!

W tym wszystkim jednak, mając aparat cały czas przy sobie nie poczyniłam ani jednego własnego  zdjęcia! Szaleństwo! Na szczęście inni mieli głowy na karku, dzięki czemu mogę pochwalić się choć tym jednym! Tak sobie tworzyłam podczas make&take w Scrap Pasji razem z Beą z kreatywnego kącika! Tutaj możecie obejrzeć jej barwne sprawozdanie z tego wydarzenia. Więcej szczegółów już wkrótce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...