6 listopada 2016

Candy z okazji 100 posta na blogu!

Witajcie!
Z okazji 100 posta na blogu postanowiłam urządzić małe CANDY 
dla wszystkich tych, którzy są tu ze mną i dopingują mnie do dalszego tworzenia!


Przygotowałam aż PIĘĆ różnych nagród,
 po jednej dla każdej z PIĘCIU różnych wylosowanych osób!

Do wygrania jest:
1. Zestaw kartek świątecznych w mroźnych kolorach.
2. Zestaw kartek świątecznych w ciepłych kolorach.
3. Zestaw kwiatowych broszek idealnych na jesienne spacery.
4. Uroczy notesik pełen motyli wprost stworzony do spisywania sekretów.
5. Kartka niespodzianka na Wasze specjalne zamówienie!

ZASADY UDZIAŁU W CANDY
Chcąc wziąć udział w candy wystarczy umieścić banerek z candy w osobnym poście na swoim blogu i zostawić komentarz pod tym postem z linkiem do niego!  

Posiadaczy facebooka proszę zaś o polubienie mojej strony na FB o tutaj i udostępnienie wiadomości o candy na swoim profilu i pozostawienie tam komentarza! 

Zabawa trwa do 20 listopada 2016 roku.
Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu tygodnia po jej zakończeniu.
Zapraszam serdecznie!

3 komentarze:

  1. Jestem Twoją wierną fanką na fb jako Weronika Trzpis. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Banerek tutaj: http://esmescrap.blogspot.com/2016/11/candy-u-rudej.html
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety już nie bloguję, a kartki świąteczne są urocze :c

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...