15 grudnia 2017

198. Klasycznie świąteczne

Witajcie!

Święta zbliżają się wielkimi krokami i w związku z tym zapraszam Was serdecznie na najnowsze wyzwanie "Magia Świąt" do Altair Art! Specjalnie z tej okazji zrobiłam świąteczną kartkę z papierów najnowszej kolekcji "Festive Bells". Tak jak ostatnim razem, przy tym czekoladowniku z latarenką, nie obyło się bez wielu wycinanych ręcznie elementów, z których stworzyłam bogatą, warstwową kompozycję 3D. Blasku całości nadałam za pomocą brokatu i preparatu Glossy Accents, dzięki czemu cała kartka pięknie się mieni. Czyż to nie są prawdziwie tradycyjne klasyczne święta?











Miłego dnia,
Erita ♥

2 komentarze:

  1. Piękna na zewnatrz i w środku. Te wycinane elementy świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, gdy docenia się również wnętrze kartki. Kiedyś go nie ozdabiałam, ale zauważyłam, że jednak wiele osób zwraca na to uwagę i pyta czy kartki są zdobione także w środku.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...